Thursday, February 11, 2010

CONTEST " SERLAHKAN DIRIMU "


hye sume. ok, dis is my 2nd tym dalam menyertai contest2 yang dianjurkan oleh blogger2 kite. ak agak teruja untuk menjoinkan diri di contest yang di anjurkan oleh pinky pwincess "SERLAHKAN DIRIMU". contest ini agak menarik, tuan empunya juga cantek. (ececeh... menggoda nampak! ) haha...

ok, sape2 yang sudi untuk menyertai contest neh... syarat2 nya ialah (tolong baca sendiri okeyh! hee... )

1. terbuka sesiapa sahaja yang ade blog sendiri.

2.Letakkan contest banner berikut di sidebar blog anda dan banner tersebut mestilah link ke kepada blog cik pinky pwincess ini (klu xde link, penyertaan anda dianggap tidak lengkap syarat ye)

3. sila letakkan blog cik pinkypwincess di bloglist anda

4. WAJIB jadi follower sy agar anda tidak terlepas daripada mengetahui siapa pemenang contest ini kelak.. ;)

5. Buat entri mengenai contest ini dgn tajuk "cOntesT sErLaHkAn DiRiMu" ....Didalam entri anda juga perlu ada backlink ke blog saye ini

6. Letakkan gambar individu anda yg mane anda rase anda kelihatan menyerlah didalam gambar itu..xkisahlah gmbr close up muke je ke, half body ke, full body ke..yg penting pic itu adalah diri anda sendiri.

7. Nyatakan ape masalah kulit anda atau pun ape yg anda inginkan untuk kulit wajah anda..contoh nye masalah jerawat, masalah kulit berminyak, masalah kulit kering ..pigmentation,nk mencerahkan kulit, nk kecikkan liang pori2, nk menegangkan kulit muke dan ape2 sajelah. ini penting supaya sy tahu ape yg sesuai untuk kulit anda apabila pemberian hadiah kelak sekiranya anda berjaya.

8. Di dlm entri anda sila nyatakan anda mengetahui contest ini dari blog siapa.

9.Sila tinggalkan URL contest anda di ruangan komen pada entri ini.(sekiranya letak url di komen pada ruangan entri yg laen, penyertaan anda tidak akn diterima.) dats it!



Tarikh tutup :15-02-2010


okeyh, ni pic yang ak pilih. pic neh ak rase diri ku sangat menyerlah. haha... (angkat bakul sendiri) tapi xkesah lah pe owang nak kate. hee... for me, i hav a big problem wif my skin especially pimples n oily skin. da macam2 cara, segala jenis ubatan n dokter telah ku temui tapi masih tiada penyelesaian. ( ayat nak poyo je) hee... so ak berharap dat problem will be solve. =)contest ini i dapat dari blog kamo sendiri cik pinky pwincess. so, nice to see u. =)

2 comments:

  1. hye darl...
    thanks fo join...
    xlame lg jew nk kuar result..
    tgu yew..
    gudluck anyway~

    ReplyDelete
  2. welcome. =)
    yeyh! i'm waiting for it.

    ReplyDelete

Life of EMY...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed